چاپ تراکت گلاسه فوری نوعی تبلیغات تکثیری است با عمری کوتاه، جهت بیان خبر و یا آگاهی دادن یک موضوع در ” مدت زمان معلوم ” با بیانی مستقیم و بدون واسطه، جهت معرفی و ترغیب مخاطب برای استفاده از خدمات و اقلام مورد نظر، به صورتی که خبر و آگهی درج شده بر روی تراکت، نوید از یک تحول، خبر مهم و یا یک جهش در فعالیت را دارا باشد.

تراکت ها غالبا با بیان تصویری و نوشتاری و بصورت چهار رنگ و فاقد پیوست می باشند. برای اندازه آن،ابعاد استاندارد mm210× mm145 و mm 210 × mm 295 در نظر گرفته شده است. یک گالری، موسسه تجاری، فرهنگی و یا غیره، پس از انجام فعالیت های روزمره و همیشگی، برای تغییر و تحول در روند عملکردخود، اقدام به چاپ و تکثیر تراکت فوری می نماید تا اعلام کند که شیوه عملکرد و فعالیت آن واحد در یک مدت زمان معلوم تغییر نموده است.

طرح و نقش صدرا توانسته است خدمات چاپ تراکت ارزان را ارائه دهد تا با قیمت مناسب تمام دوستان بتوانند از این خدمات چاپی استفاده کنند .

چاپ فوری 02166684048چاپ تراکت در تهران

چاپ تراکت گلاسه فوری یکی از ساده ترین نوع تبلیغات است که در اکثر مواقع خود شما نیز با آن برخورد کرده اید.اگر قصد تبلیغ وصورت مستقیم در سطح منطقه ای خاص را دارید، استفاده از تراکت بصورت سیاه و سفید یا چاپ تراکت گلاسه مناسب ترین روش می باشد زیرا هم هزینه آن نسبت به دیگر تبلیغات چاپی مناسب تر بوده و هم به سادگی و در سریعترین زمان ممکن به دست مخاطب میرسد. تراکت در سایز های متفاوت و جنس های مختلف طراحی و چاپ می شود که بسته به سطح تبلیغات، بودجه میتوان در مورد آن تصمیم گیری کرد.

ویژگی های تراکت :

از ویژگی های چاپ تراکت گلاسه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- چاپ تراکت ارزانترین شکل تبلیغات است.
2- در طراحی تراکت به راحتی می توان با مخاطب خود ارتباط برقرار می کند.
3- بدلیل توزیع مستقیم تراکت گلاسه فوری ، طیف گسترده ای از افراد جامعه می توانند از آن استفاده کنند.
4- تراکت فوری قابل حمل بوده و میتوان آن را در فرمت های مناسب مطالعه و بررسی کرد.
5- ابعاد استاندارد کاغذتراکت گلاسه طور انتخاب شده است که در چاپ و تکثیر اسراف نمی شود.

 

چاپ تراکت گلاسه فوری 02166684048چاپ تراکت گلاسه فوری 02166684048

معمولا تراکت‌ها به صورت دست‌به‌دست، در مکان‌هایی که رفت‌و‌آمد زیاد است یا مردم به دلیل خاصی گرد هم آمده‌اند مانند نمایشگاه‌ها یا مراسم مردمی پخش می‌شود. همچنین طراحی تراکت گلاسه می‌تواند تا شده و به صورت نامه‌ای مستقل درآید، یا اینکه در پاکت نامه قرار بگیرد. تراکت تبلیغاتی می‌تواند با هر رنگی چاپ شود، با این حال، رنگی بودن تمام صفحه بیشتر توصیه می‌شود زیرا می‌تواند هدف اصلی تراکت تبلیغاتی که جلب توجه مردم است را برآورده کند.

تراکت تبلیغاتی معمولا عمر کوتاهی دارد، به‌ عنوان مثال، فقط برای اطلاع یک رویداد یا اتفاق مانند افتتاح فروشگاه بزرگ یا حراج خاص استفاده می‌شود. به همین دلیل، لزوما نیازی نیست کاغذی که برای تراکت تبلیغاتی استفاده می‌شود سنگین باشد، ولی بهتر است.

چاپ تراکت گلاسه بر روی کاغذهای ضخیم‌تر چاپ شود تا در صورتی که نیاز باشد بارها از اطلاعات روی آن استفاده کرد، (مثلا در مواردی که دستورالعمل استفاده از وسیله‌ای وجود دارد) بتواند به راحتی برای مدت طولانی دوام بیاورد.

 

کاربرد تراکت تبلیغاتی در کجاست؟

چاپ تراکت گلاسه  روشی کم هزینه برای تبلیغات در حجم بالا است و چاپ طرح و نقش صدرا بعنوان بزرگترین مرکز طراحی و چاپ تراکت فوری در تهران به شمار میرود.تراکت‌های تبلیغاتی ممکن است توسط افراد، شرکت‌ها یا سازمان‌های غیر‌انتفاعی یا دولتی مورد استفاده قراربگیرند.

 اهداف استفاده از تراکت تبلیغاتی به شرح زیر هستند:

  • تبلیغ برای رویدادی مانند کنسرت موسیقی، جشنواره یا گردهمایی سیاسی یا اجتماعی.
  • تبلیغ تجارتی که بر پایه‌ی فروش کالا استوار است، مانند سوپرمارکت‌های بزرگ، یا تجارتی که بر پایه‌ی خدمات است، مانند رستوران.
  • انتقال پیامی سیاسی، اجتماعی یا مذهبی که می‌تواند بخشی از کمپینی سیاسی برای نامزد انتخاباتی جهت متقاعد ساختن مردم باشد.

برای چاپ تراکت ارزان همین حالا با شماره تلفن 66684048-021 و یا 66660604-021 تماس بگیرید .