چاپ سفارشات اختصاصی با دستگاه 4 رنگ
همزمان فوری تحویل 1 روزه

چه قیمتی برای طراحی کاتالوگ و بروشور شما را قانع خواهد کرد تا با یک شرکت تبلیغاتی کار کنید؟ آیا در ایران هنوز شرکت تبلیغاتی وجود دارد که با طراحی های زیبای خود بازار را تسخیر کرده باشد یا به لحاظ قیمتی مشتریان را ترقیب به سفارش کند؟!!!
چقدر تعداد صفحات کاتالوگ در قیمت طراحی آن باید تاثیر داشته باشد؟ و آخرین سوال اینکه آیا فارسی یا انگلیسی بودن یک کاتالوگ نیز در قیمت آن تاثیر دارد؟؟؟

انتظار و شناخت شما برای طراحی کاتالوگ از یک سو و از سوی دیگر هزینه ای که شما برای آن ، چه برای چاپ و چه برای طراحی در نظر میگیرید از سوی دیگر باعث شده تا تغریبا بیشتر کاتالوگهایی که چاپ میشوند تنها اسراف کاغذ باشند تا معرفی برای محصولات شما.
گاهی یک تراکت یا بروشور کوچک به لحاظ گیرایی و کیفیت میتواند مطابق یک کاتالوگ بزرگ با صفحه های متعدد برابری کند. هیچگاه به تصمیم خود جهت چاپ کاتالوگ اکتفا نکنید و همیشه یک مشاور تبلیغاتی صحیح میتواند نتیجه بهتری به شما بدهد.
البته منظور این نیست که کاتالوگ چاپ نکنید منظور این است که هزینه شما در سمت و سویی مصرف شود که نتیجه خوبی برای شما و شرکتتان کسب کند.
شما با چاپ و ارائه کاتالوگ و یا بروشور می توانید تمام مشخصات شغل و حرفه خود را بطور کامل و گویا به همراه تصاویر با کیفیت به مشتریان خود اعلام نمایید و در صورتی که طراحی زیبا و همچنین چاپ با کیفیت و مرغوب داشته باشد ممکن است سالها نزد مشتریان شما باقی بماند و در مواقع لزوم پس از مدت ها به آن مراجعه کنند و با شما تماس بگیرند.

چاپ کاتالوگ و بروشور در تهران

نکات مهم در چاپ کاتالوگ و یا چاپ بروشور

در چاپ یک کاتالوگ خوب و با کیفیت موارد مهم زیادی وجود دارند که برخی از آنها عبارتند از:

  • طراحی: در طراحی کاتالوگ مطالب می بایست بگونه ای قرار گیرند که علاوه بر رساندن هدف کاتالوگ بیننده را در مطالعه تمامی موارد آن تشویق نماید که البته در این راه چاپ و نوع چاپ نیز بی تاثیر نیست .
  • صفحه بندی درست: یعنی قبل از چاپ کار شما باید به گونه ای طراحی شود که پس از چاپ کاتالوگ در ترتیب کردن صفحات با مشکل مواجه نشویم .
  • چاپ کاتالوگ: مهمترین قسمت پیدایش یک کاتالوگ ماندنی چاپ آن می باشد که اگر رنگهای نا مرقوب استفاده شود و رنگها را نتوان بدرستی بر روی هم قرار داد نتیجه نهایی یک کاتالوگ نا مرقوب می شود که کسی حتی میل مطالعه آن را هم پیدا نمی کند پس استفاده از رنگهای شفاف و بسیار با کیفیت آلمانی و چاپ بوسیله دستگاه چهار رنگ همزمان می تواند شما را به هدف نهایی نزدیک نماید.
  • اگر نیاز به روکش وجود دارد استفاده از روکش با کیفیت و مرقوب تفاوتی نمی کند که سلفون باشد یا UV در هر حال نتیجه کار می بایست رضایت شما مشتری گرامی را جلب نماید . انواع روکش عبارت است از:1- سلفون براق سرد 2- سلفون مات سرد 3- سلفون براق حرارتی
  • سلفون مات حرارتی 5- UV براق 6-UV مات
  • صحافی برش و خط تا: آخرین مرحله مربوط به صحافی مناسب، با کیفیت و دقیق، برش لبه های دقیق به گونه ایکه لبه ها دقیقاً بر روی هم قرار گیرند و خط تای صحیح می باشد .

9 دیدگاه در “کاتالوگ و بروشور

  1. ناشناس گفت:

    Visitor Rating: 5 Stars

  2. ناشناس گفت:

    Visitor Rating: 5 Stars

  3. ناشناس گفت:

    Visitor Rating: 5 Stars

  4. ناشناس گفت:

    Visitor Rating: 5 Stars

  5. ناشناس گفت:

    Visitor Rating: 5 Stars

  6. ناشناس گفت:

    Visitor Rating: 5 Stars

  7. ناشناس گفت:

    Visitor Rating: 5 Stars

  8. ناشناس گفت:

    Visitor Rating: 5 Stars

  9. ناشناس گفت:

    Visitor Rating: 5 Stars

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *