چاپ تراکت فوری – چاپ تراکت

 چاپ تراکت  قبل از شروع به کار روی طرح بروشور ، جهت  یعنی آنچه می خواهید خواننده از
بروشور شما بفهمد را باید مشخص کنید.
آیا می خواهید اطلاعات مربوط به مارک خود را منتقل کنید؟ آیا برای منوی غذای رستوران خود یک
فهرست آماده تهیه می کنید؟
پیام شما هرچه باشد ، چند یادداشت و جمله احتمالی ، لیست ، بخش یا پاراگراف بنویسید
که می خواهید به بروشور جهت چاپ فوریچاپ بروشور اضافه کنید.
علاوه بر این ، مخاطبان خود را نیز در نظر بگیرید.
آیا افرادی که در مطب پزشک خود منتظر می مانند بروشورهای شما را تحویل می گیرند؟
آیا آنها در طول یک جشنواره پاییز محلی با نمایندگان غیرانتفاعی شما در یک میز مواجه
می شوند؟ شما می خواهید به این فکر کنید که خواننده ایده آل شما چگونه به مشتری
یا اهدا کننده تبدیل می شود و چگونه بروشور شما می تواند کمک کند. چاپگر را انتخاب
کنید هنگامی که پیام بازاریابی و مخاطبان خود را تعیین کردید ، می توانید با انتخاب چاپگر
خود پیش بروید.
تراکت نان فانتزی
بخش بازاریابی یا هنر شما ممکن است از قبل با چاپگر محلی یا چاپی ارتباط داشته باشد
و آنها می توانند شما را به سمت اطلاعاتی که برای بارگذاری طرح ها نیاز دارید هدایت کنند.
همچنین می توانید کار با چاپ خانه ای بزرگ جهت چاپ تراکت فوری  را انتخاب
کنید که به شما امکان می دهد طرح ها را ارسال کنید و همه آنها را در یک مکان چاپ کنید.
این چاپ خانه ها از نظر طراحی و نقاط قیمتی متفاوت هستند ، بنابراین تحقیق کنید تا یکی
از موارد مناسب پروژه شما را پیدا کند. تبلیغات یک الگو انتخاب کنید صرف نظر از نوع چاپ
انتخابی ، باید الگویی را برای طراحی بروشور trifold خود انتخاب کنید.
می توانید از چاپخانه  خود الگو یا کار با یک برنامه طراحی بخواهید تا از الگویی برای اندازه ها
و طرح های استاندارد بروشور استفاده کند.
چاپ تراکت فوری
چاپ تراکت فوری – چاپ تراکت
اگر در طراحی بروشور تازه کار هستید ، با برنامه ای کار کنید که روند کار را طی می کند
و به شما کمک می کند متن و تصاویر را در مکان های منطقی برای چاپ قرار دهید.
اطلاعات و عکسهای خود را وارد کنید با انتخاب الگوی ، می توانید اطلاعات خود را وارد
کنید.
عکس هایی را انتخاب کنید که پیام بازاریابی شما را تقویت می کند و اطمینان
حاصل کنید که در پارامترهای طراحی الگو و بروشور شما قرار دارند.
در صورت لزوم متن را اضافه کنید و تعداد کلمات خود را محدود کنید تا اطمینان حاصل
کنید که هنگام چاپ بروشورها ، متن شما بسیار کوچک نیست.